Існує тенденція до збільшення продажів у секції при наявності у товарній групі різних типів упаковки і марок. Природно, тому магазини самі прагнуть пропонувати широкий асортимент продукції різних брендів у різних типах упаковки. Слідуючи цій логіці кожен магазин повинен бути зацікавлений в тому, що б взяти у постачальника максимальний асортимент в максимально великій кількості упаковок. Проте, зазвичай магазини не беруть кожну позицію з пропонованого компанією асортименту.
Основним моментом успішного мерчендайзингу, а значить і роздрібних продажів, є розробка стандартів мерчендайзингу компанії-постачальника (мерчендайзинг-бук). Такі стандарти відображають корпоративну стратегію поширення різних типів упаковок і марок товару через різні канали збуту (Гіпермаркети, супермаркети, мінімаркети).
Програмне забезпечення Агент + дозволяє знімати дані з мерчендайзингу і аналізувати їх в обліковій системі. Агент + дозволяє вести облік різноманітних параметрів як по кожному окремому товару, так і наприклад знімати фейсинга за групами товарів. Крім цього мерчендайзер може зробити фотографії вітрини відразу в програмі обліку мерчендайзингу і відправляти їх разом з документами мерчендайзингу в офісну облікову систему.
Всі дані зібрані в торгових точках можуть оперативно бути відправлені в облікову систему компанії, на підставі яких можна формувати будь-які види звітів (залишки в ТТ, дотримання стандартів викладки, шлюб, фото вітрини, наявність обладнання та рекламних матеріалів і т. д.).
Переміщення мерчендайзера може бути відстежено через онлайн карту. за координатами GPS, програма фіксує координати як переміщення мобільного співробітника так і місця де він створював документи (мерчендайзинг, фото, завдання і т.д.)
Журнал документів Мерчендайзинг
Тема документа Мерчендайзинг
Колличество товарів у Мерчендайзинг
Каталог товарів
Анкета
Задачі для мерчендайзера
Документ Мерчендайзинг в обліковій системі:
Звіт створених документів Мерчендайзинг і Відвідування в обліковій системі: