Автоматизация мобильных сотрудников
(067) 480-44-22
Помощь онлайн

Головна / Дистрибьюция / Автоматизація мерчендайщінга на КПК
АГЕНТ ПЛЮС НА КПК
Новини 1С и КПК
Оновлення «Агент Плюс: Мобільна торгівля». Реліз 1.0.21
11.06.2022 17:40
Детальніше про нововведення в оновленні: ✔ Збільше…
подробнее...
Підвищення вартості продуктів Агент Плюс!
19.06.2018 18:06
З 1 липня 2018 підвищуються ціни на програмні прод…
подробнее...
КЛІЄНТИ АГЕНТ ПЛЮС
ВІДЕО І ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Автоматизація мерчендайщінга на КПК
Автоматизація мерчендайщінга - застосування спеціалізованого програмного забезпечення а також обладнання. В якості обладнання застосовують кишенькові комп'ютери, термінали збору даних, комунікатори. Програмне забезпечення для збору даних мерчендазінга, встановлене на КПК дозволяє автоматізірвоть збір та передачу даних з мерчендайзингу. Автоматизація відбувається як на етапі збору даних (мерчендайзер в програмі використовує стандартизований шаблон збору даних, оперую тільки цими які йому необхідні, а також програма дозволяє скоординувати точність збору даних, послідовність їх введення та ін)

Програми для мерчендайзингу - програмне забезпечення яке або встановлюється на мобільний пристрій або на стаціонарному сервер до якого мобільні співробітники мають доступ через інтернет використовуючи для цього ноутбук, мобільний телефон, КПК, стаціонарний комп'ютер. У першому випадку забезпечується висока мобільність співробітників за рахунок можливості отримання даних з центрального сервера і передачі зібраних даних у любо момент і в будь-якому місці, передачі даних безпосередньо до облікового або аналітичну систему в електронному вигляді (що дозволяє уникнути помилок в порівнянні наприклад з методом внесок даних вручну оператором), можливість використання GPS контролю мерчендайзерів, функцій фотографування, немає прив'язки до інтернету.

У другому випадки збір даних може проводитись на паперових носіях та подальшої передачі їх через серверне ПЗ шляхом ручного введення даних. Переваги такого методу досить спірні (так як вони дозволяють економити тільки на початковому етапі, наприклад не потрібно купувати мобільне устаткування, агент може вносити дані в систему віддалено використовуючи комп'ютер у себе вдома, в інтернет кафе або іншим способом.

У будь-якому випадку переваги спеціалізованих програм для мерчендайзингу очевидні. Вони дають компанії можливість значно економити на персоналі, обладнанні, витратних матеріалах, уникати факторів помилок і дублювання даних, здійснювати контроль збору даних і наступної їх аналітикою.

ПЗ для мерчендайзингу це новий крок в розвитку напрямку мерчендайзингу як такого!