Торговый агент
Автоматизация мобильной торговли
Агент и КПК
Системы мобильной торговли
1C и КПК
Мерчендайзинг
Торговый представитель
Вэнселлинг - Van Selling
Преселлинг - preselling
Торговля на КПК
Прием заказов на КПК
Торговый агент КПК
Автоматизация мерчендайзинга
КПК для торговых представителей
Программы для торговых представителей
Автоматизація мерчендайзингу |
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг | |
Автоматизація мерчендайзингу! Автоматизація мерчендайзингу - в першу чергу, передбачає створення єдиної системи збору, передачі та обробки даних мерчендайзингу. На сьогоднішній день існує багато систем дозволяють виконувати ці функції в цьому напрямку. Відзнаками є ступінь збору даних і їх подальшою обробкою. Деякі програмні продукти дозволяють після збору даних через кишенькові комп'ютери (КПК) збирати інформацію про представленості продукції, про її кількостях, збирати дані про продукцію конкурентів, про викладки товарів і рекламних матеріалів, про наявність додаткового обладнання та ін За допомогою цих даних переданих (причому передача може відбуватися віддалено) в центральну систему обробки даних, можливо переглянути аналітику по продукції, що продається в різних розрізах. Це може бути наявність продукції в певній торговій точці в розрізі одного дня або місяця, в розрізі торгової точки можна переглянути дані наприклад на один продукт. Якщо існує розгалужена мережа дистрибуції, то наприклад можна переглянути дані на скільки ефективно працює служба логістики, продажів і т.д. в тому числі і саме виробництво. При автоматизації мерчендайзерів важливо точно знати, які дані ви хочете отримувати (тому що у кожної компанії бізнес процеси побудовані по різному) і які звіти і відомості вам необхідні при обробки цих даних щоб ви змогли приймати правильні рішення на підставі зібраних даних мерчендайзингу. Зараз коли конкуренція в сфері торгівлі і виробництва зростає величезними темпами важливо володіти оперативними даними про стан справ як в своєї компанії так і знати своїх конкурентів. Автоматизація мерчендайзингу дозволяє зробити можливим оперативний збір і обробку цих даних. Час коли мерчендайзери ходили по торгових точках з паперовими формами і потім відправляли звіти електронною поштою, факсом або телефоном, канули в лету тому сьогоднішні реалії ринку вимагає миттєвої передачі отриманих даних, обробки їх і надання повного звіту. Застосовуючи КПК з програмним забезпеченням яке дозволить автоматизувати збір даних з мерчендайзингу, ви зробить крок уперед у боротьбі за ринок серед конкурентів і в першу чергу підвищите рівень обслуговування клієнтів. Автоматизація мерчендайзингу це успіх в майбутньому!
|