Автоматизация мобильных сотрудников
(067) 480-44-22
Помощь онлайн

Головна / Статті / Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг
АГЕНТ ПЛЮС НА КПК
Новини 1С и КПК
Підвищення цін на програму Агент Плюс з 01 жовтня 2024 р.
17.09.2024 18:19
З 01 жовтня 2024 р. підвищуються ціни на програмні…
подробнее...
Оновлення «Агент Плюс: Мобільна торгівля». Реліз 1.0.21
11.06.2022 17:40
Детальніше про нововведення в оновленні: ✔ Збільше…
подробнее...
КЛІЄНТИ АГЕНТ ПЛЮС
ВІДЕО І ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг
Позиціонування - частина 2
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг
Позиціонування - те, з чого повинна починатися і на що повинна спиратися стратегія компанії, стратегія бренду.
Це солодке слово "перемога"

Деякі компанії зуміли знайти життєздатну позицію по сусідству з лідерами ринку. Однак більшість фірм не бажають вічно залишатися на других ролях.

Разом з тим, практика показує, що перша закріпилася в свідомості людей марка отримує в середньому в два рази більшу частку ринку (у довгостроковому періоді), ніж марка № 2, і в чотири рази більшу, ніж марка № 3. Причому будь-яким змінам це відношення зазвичай не піддається. З 25 американських марок-лідерів у різних товарних категоріях за 1923 рік тільки три (!) Втратили свої позиції до 2000 року.
Детальніше...
 
Позиціонування - частина 1
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг
З чого має починатися і на що повинна спиратися стратегія компанії, стратегія бренду? З позиціонування.

Ця концепція вже давно користується успіхом у всьому світі, і з ростом конкуренції її вплив тільки зростає. Проте популярність зіграла з позиціонуванням злий жарт. Тепер цей термін експлуатується ким завгодно, відірвавшись від свого первинного сенсу. Геть різночитання! Повертаємося до витоків.

Концепція позиціонування існує вже більше 40 років, і поки не збирається "іти на спокій". На відміну від товарів, виробники яких з нею не рахуються. Вони хоробро наступають на одні й ті ж граблі. Знову і знову ...

Що ж таке позиціонування? Його сенс полягає зовсім не в створенні оригінального продукту (сьогодні легко відтворюється, повторюється все, що завгодно) і не в зниженні витрат (все одно хто-небудь дасть ціну ще нижче). Терміни "цінове позиціонування", "позиціонування продукту на ринку" тощо - "з іншої опери".
Детальніше...
 
Програми для торгових представників
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг
Програми для торгових представників - це програми, які допомагають торговому представнику в роботі поза офісом.

Сучасне ведення бізнесу вже давно не уявляється без використання сучасних технологій автоматизації всіх етапів бізнес-процесів, в тому числі і роботу співробітників які віддалених від офісу і стаціонарного робочого місця. У більшості випадків всі ланцюжки, починаючи від виробника і закінчуючи кінцевим клієнтом, автоматизується за допомогою сучасного обладнання та програмного забезпечення. Нові стандарти ведення торгівлі та дистриб'юції вимагають оперування величезною кількістю інформації, з якою за часту без наявності спеціалізовано програмного забезпечення складно працювати навіть досвідченим співробітникам. А що якщо співробітник звільняється або час на ухвалення рішення замало? З працівниками які знаходяться в офісі все ясно, різновидів програм для автоматизації їх роботи дуже багато, а от для тих хто поза офісом і ще працюють постійно пересуваючись від клієнта до клієнта, наприклад торгових представників?

Мобільні програми для торгових представників призначені в першу чергу для того щоб оптимізувати їхню роботу, зменшити час на обробку та отримання даних, позбавити від паперової роботи, а також знизити навантаження на роботу операторів в офісі, які обробляють інформацію отриману від торгових представників. Програма для торгових представників дозволяє окрім усього іншого знизити до мінімуму ймовірність помилок, одержувати і відправляти дані практично в реальному часі.

Для того щоб оптимізувати і покращити роботу торгових представників в «полі» за допомогою програм потрібно і відповідне обладнання. Основними критеріями у виборі обладнання служить мобільність: мала вага, габарити, зручність користування в будь-який навколишнього обстановці, автономність, продуктивність, достатня захищеність і прийнятна вартість. На сьогоднішній день всім цим критеріям задовольняють кишенькові персональні комп'ютери (КПК або PDA), термінали збору даних (ТСД), комунікатори. Продуктивність таких пристроїв вже порівнюється з продуктивністю стаціонарних комп'ютерів, а габарити і вага трохи більше мобільного телефону. Заряду акумулятора КПК вистачає для роботи на цілий день, а поєднання функціональності комп'ютера з функцією телефону, дозволяють бути практично не залежним від проводів і кабелів. Така мобільність максимально підходить для використання їх у роботі торгових представників і дозволяє користуватися програмами з величезними функціональними можливостями.

КПК та програми для торгових представників - це сучасний інструмент, який є справжнім помічником у їх роботі. Крім того, такі програми дозволяють максимально знизити прихильність клієнта до конкретного магазину, за допомогою встановлених правил і послідовності роботи торгового представника і агента, що значно зменшує адаптацію нового співробітника, а клієнта дозволяє працювати напряму з компанією.

Крім того програми для торгових представників дозволяють вести контроль співробітника на всіх етапах його роботи та отримувати достовірні дані для аналізу і контролю.

Отже, програми для торгових представників дозволяють компанії:
1. Оптимізувати роботу торгового представника (зменшити час оперування великою кількістю інформації)
2. Зменшити ймовірність помилок
3. Скоротити витрати на роботу операторів в офісі
4. Контролювати та аналізувати роботу торгових представників
5. Скоротити час на обмін даними між офісом і торговим представником
6. Зменшити витрати на витратні матеріали
7. Свисти до мінімуму прихильність клієнта до певного продавця.
 
Торговля на КПК
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг

Торговля на КПК – продажа товаров или услуг с использованием мобильных устройств (КПК или коммуникаторы). Преимуществом данной методики является возможность оперировать огромным обьемом данных (товары, клиенты, скидки, цены, характеристики товаров, адреса, телефоны, остатки и др.), быстро искать нужную информацию, оперативно получать и отправлять данные в основную базу, владеть оперативной информацией по остаткам и ценам, вести контроль дебиторской задолженности клиента и иметь основания для ее погашения, иметь возможность следовать инструкциям программы для оптимального создания заказа с учетом остатков у клиента и истории продаж, осуществлять дополнительный сбор данных, уменьшить время на ввод данных и увеличить производительность, свести к минимуму ошибки при вводе данных в базу данных, сократить расходы на расходные материалы и уменьшить количество операторов для ввода данных.

Торговля на КПК Торговля на мобильном КПК позволяет оперативно обмениваться данными с базой данных, а это зачастую важно при формировании заказа в сфере быстро оборачиваемых товаров. Это позволяет избежать формирование заказов с несуществующими товарами (закончились на складе) и возможность например предложить аналогичный.

Эффективность торговли на КПК очевидна, так как позволяет не только экономить и увеличивать производительность, а также иметь значительные преимущества перед конкурентами. Те компании которые уже сегодня используют торговлю на КПК идут на шаг вперед перед своими конкурентами.

 
ПРЕСЕЛЛИНГ
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг

ПРЕСЕЛЛИНГ – это предварительная продажа товаров (preselling) до его появления в розничной торговой точке. Метод преселлинга широко используется в дистрибуторских компаниях поставляющих продукцию практически любого характера в розничные торговые точки. Этот способ продаж появился в связи с возросшей конкуренцией среди поставщиков а также через конкуренцию производителей. Телефонные продажи и заказы самой торговой точкой ушли в прошлое, их заменили мобильные сотрудники компании дистрибутора которые осуществляют продажу товаров в розничной точке.

ПРЕСЕЛЛИНГ presellingПреселлинг может давать наибольший результат если торговые агенты четко знают цель, маршрут, торговую точку и владеют навыками активных продаж. Зачастую торговые агенты кроме сбора заказов и продажи дополнительной продукции, занимаются и выкладкой товаров и внешней методикой увеличения продаж в торговой точке через правильное размещение продукции и рекламных материалов (мерчендайзинг).

 
ВЭНСЕЛЛИНГ
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг

ВЭНСЕЛЛИНГ – на сегодняшний день одна из форм дистрибуции товаров в розничные точки. Слово ВЭНСЕЛЛИНГ произошло от английского слова Van Selling и переводится буквально как «продажа с колес». Когда компания имеет ассортимент продукции не превышающий 500-700 позиций товаров то такой способ торговли достаточно эффективный, однако когда ассортимент значительно превышает сотни товаров, то эффективность вэнселлинга резко падает. Связанно это прежде всего с невозможностью загрузки всего ассортимента в машину. Так как торговля осуществляется на месте в розничной точке, то наличие всего ассортимента желательна.

ВЭНСЕЛЛИНГПреимуществом данного метода является то что убирается лишнее звено – торговый агент, предварительно взявший заявку, как это делается при преселлинге, а также возможность предложить например товар недавно закончившийся в точке. Однако стоит помнить что эффективность значительно зависит от четкой разработки маршрута, просчитанного ассортимента на борту и знания клиентских предпочтений. При плохо поставленных задачах или расчетах, эта схема может оказаться абсолютно не рабочей. Почему спросите вы? Во первых при плохо продуманном маршруте машина может посещать точки где товар например еще есть в наличии или при неправильном ассортименте нужный товар может закончится по середине маршрута (и тут придется либо возвращаться на базу или вести торговлю менее популярным товаром).

Часто вэнселлинг используют в сочетании с предварительным сбором заказов, как дополнительный способ продаж при сезонных продажах или в местности с быстрым оборотом товаров. Такой способ помогает постоянно поддерживать нужный ассортимент в торговой точке.

 
Программное обеспечение для КПК
Статті про Мерчандайзинг, автомаізація мерчандайзинг

Программное обеспечение для КПК – это ПО которое применяется в разных сферах нашей работы и жизни. Многие активно пользуются КПК т.к. увидели в этом устройстве массу преимущество и возможностей например перед ноутбуком или мобильным телефоном. Основное преимущество КПК это его мобильность и при этом высокая производительность. Кроме этих ощутимых достоинств КПК имеют привычную для нас операционную платформу windows. Хотя она отличается от привычной нам ОС которая стоит на большинстве компьютеров и ноутбуков, но все же архитектура остается той же.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL